ANUNȚ IMPORTANT
SECETĂ PEDOLOGICĂ
Primăria Bogdand, prin Compartimentul Situații de Urgență,
informează persoanele care au declarat la APIA terenuri agricole în comuna noastră,
pentru culturile de primăvară, că pot depune
privind constatarea efectelor secetei pedologice pentru lunile iunie – iulie 2025.
Locul depunerii: Primăria Bogdand – Compartiment Situații de Urgență
Termen limită: 24.09. – 26.09.2025
Program: miercuri , 8:00–15.30
Joi , 8:00–15.30
Vineri, 8:00–14.00
Acte : - înștiințare privind suprafețe calamitate
- BI/CI
- Declarație de suprafață pentru anul 2025 eliberată de APIA
‼️ Este important ca aceste înștiințări să fie depuse în timp util pentru a putea fi centralizate și transmise conform procedurilor legale.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Compartimentului Situații de Urgență din cadrul Primăriei Bogdand sau să contactați telefonic la nr. 0261-828201.
Vă mulțumim pentru colaborare!
Primăria Bogdand
CONDITII SI CERINTE DE BIOSECUTITATE
Masuri de prevenire pentru
PERIOADE CANICULARE:
Masuri de prevenire pentru perioade caniculare - populatie
Masuri de prevenire pentru perioade caniculare PREVENIREA INCENDIILOR
PREVENIREA INCENDIILOR IN FONDUL FORESTIER
APĂRAREA ÎMPOTRIVA INCENDIILOR
SANCȚIONAREA ARDERII VEGETAȚIEI USCATE!!!
SANCȚIONAREA ARDERII VEGETAȚIEI USCATE!!!-HU
Recomandari cu caracter general de combatere a caniculei
Recomandari cu caracter general de combatere a caniculei-HU
Decizie Plan de masuri pentru focarele de
PESTA PORCINA AFRICANA
identificate in jud. SATU MARE
Planificare întâlniri primării Iunie 2025
GAL TÖVISHÁT
Administrația Fondului pentru Mediu organizează sesiune de înscriere a solicitanţilor persoane fizice – producători agricoli în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului naţional de tractoare şi maşini agricole autopropulsate, în perioada 12 mai 2025, ora 10:00 – 19 mai 2025, ora 23:59 sau până la epuizarea bugetului alocat sesiunii.
Înscrierea solicitantului persoană fizică – producător agricol se va face prin completarea cererii de finanţare descărcate din aplicaţia informatică şi încărcarea documentelor necesare.
Documentele pe care le încarcă solicitantul persoană fizică – producător agricol în aplicaţia informatică sunt:
- cererea de finanţare, cererea se completează la momentul înscrierii conf. Video;
- actul de identitate al solicitantului, valabil la momentul înscrierii în aplicaţie;
- certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la momentul înscrierii în aplicaţie;
- certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul, în termen de valabilitate la momentul înscrierii în aplicaţie;
- atestatul de producător, emis pe numele solicitantului, în termen de valabilitate la momentul înscrierii în aplicaţie.
Vezi Instrucțiuni completare și depunere cerere de finanțare Rabla tractoare - aici
ANUNT PUBLICITAR
privind achiziția:
Achiziție mobilier in cadrul proiectului:

